Velmi dobrý záběr na sněhu i ledu, nasazení pouze z přední strany kola bez nutnosti řetěz posouvat na vnitřní stranu -> uplatní se zejména u širokých a velkých kol sportovních vozů, kde k tomu není mezi kolem a blatníkem dostatečný prostor
Nasazení řetězu se po rozjetí nedokončí automaticky, je nutné popojet a ručně dokončit nasazení na druhé polovině kola, což je poměrně obtížné - nutné rukavice a vyvinutí značné síly. Stejně tak je silově náročné pozdější stažení řetězu z kola. Řetězy proto nejsou rozhodně vhodné pro většinu žen. Bohužel z instruktážního videa není tato obtížnost zřejmá, dokonce bych řekl, že ji video vědomě zastírá.
Vnější řetěz pro osobní automobily, který se vyznačuje nejpromyšlenější konstrukcí
Vhodné pro každý druh osobního vozidla – 0 mm vůle za kolem.
Montuje se na originální matici/šroub kola.
Inovativní západkový systém, který působí jako násobič síly a umožňuje snazší nasazení.
Tažné pružiny omezují zvyšování dynamických sil a umožňují dokonalé dosednutí na pláště několika velikostí.
Běhounový řetěz se střídavě uspořádanými destičkami ze speciálního vstřikovaného plastu opatřenými hřeby s tvrdého kovu a spojenými řetězovými články ze speciální slitinové oceli.
Svařované výztuhy poskytují lepší přenos výkonu a jízdní vlastnosti na ledu i sněhu.
Sklopná ramena umožňují snadné ukládání do důmyslně řešené tašky.
Nedochází ke styku s ráfky litinových kol.
Inovovaná konstrukce odpovídá nejnovějším modelům automobilů.
Barevné kódování součástí usnadňuje montáž.
Homologace/certifikace/shoda: Ö-Norm 5117, CUNA, UNI 11313, TÜV.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Velmi dobrý záběr na sněhu i ledu, nasazení pouze z přední strany kola bez nutnosti řetěz posouvat na vnitřní stranu -> uplatní se zejména u širokých a velkých kol sportovních vozů, kde k tomu není mezi kolem a blatníkem dostatečný prostor
Nasazení řetězu se po rozjetí nedokončí automaticky, je nutné popojet a ručně dokončit nasazení na druhé polovině kola, což je poměrně obtížné - nutné rukavice a vyvinutí značné síly. Stejně tak je silově náročné pozdější stažení řetězu z kola. Řetězy proto nejsou rozhodně vhodné pro většinu žen. Bohužel z instruktážního videa není tato obtížnost zřejmá, dokonce bych řekl, že ji video vědomě zastírá.